Απόπειρες

1.

Περιμένοντας / χωρίς τσιγάρο / κι αν κρατάω ακόμα κάποιες σκέψεις στο χαρτί / είναι απ’ τη συνήθεια να αναιρώ μ’ ευκολία όσα κάποτε είπα 

2.

Όλες οι Κυριακές είναι ίδιες / ραστώνη με μορφή σκύλου / μόνο για λίγο θα ‘ναι το σήμερα / μη μου λες λοιπόν / μη μου λες για τεχνητές αναπνοές / και τέτοια / αργώ να αισθανθώ / όπως αργώ να ξεχωρίσω / το ακράτητο πάθος μου για φθορά / απ’ την επιθυμία μου για κάθοδο / όλες οι αργίες πορεύονται χωρίς εμάς / βαριές κι ασήκωτες

3.

Περιμένοντας / αδιάφορος / το νόημα του κόσμου / να σε συναντήσω / να ξεχυθώ γυμνός και ολομόναχος / κάπως να δείξω την αγάπη μου για ‘σένα 

4.

Όλα τα βρήκα πριονίδια / κατοικημένος από αίολα πλήθη / ντυμένος τα ίδια μου τα βάρη / φορτία χαιρέκακα / αιρετικά / περιπολούν τον ύπνο μου / μην τύχει και κλείσω μάτι / και δουν ότι λακίζω / μάτια σαν άνθρωποι / πόροι κακοποιημένοι / σπασμένα κάτοπτρα / όλα τα βρήκα πριονίδια / ασβεστωμένα με αναστολή / διακηρύσσω το ποτέ και το έχει ο θεός / όταν δεν έχω πάτωμα ν’ απλώσω το σώμα μου / πρακτικά ενός βίου που περιμένει να καλοκαιριάσει


[Δημοσιεύθηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό bibliotheque]